Vad har jag gett mig in på?!

Vid halv fem ska jag och Sandra dra till Friskis för att (håll i hatten) dansa fuego. Ja. Alltså. Ja. Ni som känner mig vet ju att jag har två vänsterfötter (högerfötter egentligen då vänsterfoten är bättre än högern) så det här kommer ju bli katastrof. Den dans jag klarar av är typ afrodans där man kör dubbelstamp och ett move. Ja. Nu ska jag tydligen vicka på rumpan och få höfterna att röra sig också samtidigt som jag ska försöka komma ihåg stegen. Det kommer ju bli intressant det här. To be continued...

Första besöket på gymmet sedan min ryggskada i höstas. Wooop! Nu kör vi!

Btw, var fan tog våren vägen? Vi hade liksom 18-20 grader varmt förra veckan och i början på denna vecka. Nu är det typ 6 grader varmt och blåser orkanvindar ute.


Kommentarer
Postat av: Kristina

dansade det en gång på friskis också, skämdes sååå för det såg så dumt ut, men sen när jag titta på alla andra förstod jag att jag inte var den enda som såg dum ut, haha :( lycka till :D

2012-04-01 @ 16:17:19
URL: http://mecnunum.blogg.se/
Postat av: samuel

världens gulligaste linda

2012-04-02 @ 13:12:45
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0