Skärpning!

Nu får jag ta och skärpa mig när det kommer till bloggandet. Har så mycket för mig just nu så jag hinner ju inte med att uppdatera här också. Jag ska bättra mig. Får ta lite tid varje kväll och knåpa ihop ett litet inlägg för ni är ju ändå en del som kikar in här varje dag, trots att jag inte uppdaterar.

Nåväl. Idag fick jag knata hem från jobbet redan halv ett eftersom jag hade ett stort migränanfall på gång. Kändes som att någon stod på min panna, benen kändes som spaghetti, jag kallsvettades och händerna bara skakade. Kollegorna var lite oroliga när jag skulle köra hem men jag fick sällskap i telefonen hela vägen hem och allt gick bra, men långsamt.

Nu mår jag äntligen lite bättre så imorgon blir det jobb. Synd bara att det var idag som detta hände. Enda dagen som jag verkligen inte fick bli dålig. Nåja, mötet är ombokat tills på onsdag kväll efter min träning så det är bara att gilla läget.

På tal om träning så ser mitt träningsschema denna vecka ut såhär:

Måndag: Inte ett skit.
Tisdag: Spinning
Onsdag: Spinning
Torsdag: Skivstång
Fredag: (eventuellt) Spinning
Lördag: Afrodans
Söndag: Kickbox/Promenad



Bjuder på en bild från Marocko i januari 2012.
24 kilo sedan. Helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Wow.. Tänk vad du gått ner? Det är helt vansinnigt.

Bra jobbat!



Krams

2012-04-24 @ 09:33:34
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: samuel

Hejsan goding ska säga du ser ut så fin och vacker den här bilden så söt och charmiga tycker jag ,,,mvh sam

2012-04-24 @ 17:27:34
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0