Så jävla härligt.

Jag vaknade imorse och tyckte det var askallt. Låg säkert i 10 minuter och försökte ta mig upp ur sängen men det gick bara inte. Så jag ställde om klockan och sov en timme till. Hade lite dåligt samvete eftersom jag skulle gymma på morgonen.

Under lunchen så kom Sandra in som började arbeta på "min" förskola idag och som jag brukar träna med. Vi snackade om träning och av en slump går jag in på gymmets hemsida för att se om det fanns några platser kvar till boxen på torsdag. Ser då att det fanns en plats ledig på spinningen 18.00. Kastar mig på telefonen och ringer till gymmet för att boka.

Så nu har jag ÄNTLIGEN fått spinna igen. Sååå jävla härligt. Jag har saknat spinningen som fan. Men jag måste tänka på att slappna av i axlarna. Jag spänner dom alltid, oavsett vad jag gör och då blir det tungt när man spinnar.

Resten av veckan i träningsväg ser ut såhär:

Box på torsdag, skivstång på fredag och spinningen på lördag. Nice nice nice. Hoppas att jag inte får så mycket träningsvärk från skivstången bara för jag, Elin, Thea och Pontus ska ut och festa på fredag kväll. Lördag morgon är det spinning. Inte så bra planering men jag ska vara nykter så det borde bli bra.

Dessutom har jag varit in på Xtravaganza och fått mental träning CD:n inlagd på mitt USB-minne så nu kan jag börja med det också.



Älskar mina skor. Måste köpa ett par till likadana.


Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

vilka fina skor =)!!

japp här kom dte snö idag =/ kram

2012-04-02 @ 21:05:16
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Mamma till tre Prinsessor

Vilka snygga skor. VILL HA!!!!

2012-04-02 @ 21:22:09
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]

Svar:

Tack så jätte mycket för ditt svar! Jag hade tänkt att boka ett möte med Xtravagansa så snart jag fyller 18 och har tagit körkortet! :) Fyller 18 om knappt en månad så jag tänkte att jag skulle göra det då!



Jag har sådan tur förstår du att det gymmet jag tränar på just nu har samarbete med Xtravagansa! Om jag börjar där så kommer jag få fortsätta på samma gym och det känns väldigt bra! :)



Som sagt tack så mycket för svaret! :D

2012-04-03 @ 14:24:33
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Chriis

fin blogg :)

2012-04-03 @ 16:08:04
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0