Hello! Hur är det med er? Med mig är det a...

imag1756 (MMS)

Hello! Hur är det med er? Med mig är det astrött som gäller. Bloggade inget igår eftersom jag inte hann. Höll på att städa då jag får besök över helgen. Ska dammtorka, dammsuga och skura bara så är jag klar sen. Klockan ringde halv fem idag för jag har öppningen på förskolan. Slutar redan kvart över tolv och sedan ska jag på anställningsintervju klockan tre för ett sommarjobb då mitt kontrakt går ut 22 den juni och jag då går över till timvikariat igen. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: samuel

Hejsan godmorgon goda linda hoppas att allt är bra med dig mysiga linda ,, mvh sam

2012-04-14 @ 06:35:28
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: Sara [Naglar & Smink]

Svar:

Så jävla grymt att du säger det! Jag blir så glad och taggad! =)

Jag planerar att starta så snart jag tagit mitt körkort! Jag fyller 18 23 maj, förhoppningsvis klarar jag kortet någon gång där. Och direkt efter det tänkte jag ringa Xtravaganza och boka ett möte! :)

2012-04-15 @ 18:45:44
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0