Bjuder på en till svettbild. Var på ett gr...

imag1825 (MMS)

Bjuder på en till svettbild. Var på ett grymt jävla spinningpass idag där vi stod i tvåan och trean hela tiden i alla låtar utom en. Brände som fan i benen och jag har fått ett skavsår på insidan av foten och ett under foten. Imorgon bitti är det vägning som gäller. Ojojoj.. Tror dock inte att så mycket hänt men det återstår att se.. Lena såg skillnad på mig iaf så det är ju kul. Förlåt att der blir mycket mms-inlägg men jag har så mycket på gång just nu. Som idag jobbade jag 6.45-15.00, handlade sedan pulvermat och spinnade. Nu är jag barnvakt några timmar. Ingen rast och ingen ro!


Kommentarer
Postat av: Joline

Nej du verkar inte ha varken rast eller ro! Men jag hoppas att du har det bra på vägen!

2012-04-18 @ 19:57:57
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: samuel

söt och mysig linda mvh sam

2012-04-20 @ 14:48:01
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0