SKÄRPNING!

Nu får jag ju fan i mig ge mig. Här lovar jag en uppdatering och sen får jag inte fingrarna ur röven att göra det.

På tal om röv. Jag har så ont i ryggen att jag inte ens kan torka mig när jag går på toa. Inte så jävla roligt kan jag lova. Jag är en stark tjej som utan problem kan lyfta 70-80 kilo. Nemas problemas liksom. Att gå ifrån DET, till att inte ens kunna lyfta katten som väger 4 kilo, då är det något allvarligt fel.

I en vecka har jag gått runt med ett förjävla ryggont. Jag fick i råd att vänta en vecka för att se om det gick över. Nu har en vecka gått och det har INTE gått över. Så idag ringde jag till vårdcentralen som sa att jag skulle ringa till rehab-huset i byn... SOM INTE HAR NÅGON TID FÖRRÄN FREDAG?! Så nu måste jag gå med smärtan nästan en hel vecka till. Fy i helvete.

Är totalt jävla handikappad. Kan inte sitta, ligga, stå eller gå. Jag kan inte böja mig fram, ta upp något från golvet eller ens ta på mig ett par trosor. När jag lyfter (framförallt) höger ben så stramar det till och sedan knakar det i ryggslutet samt att jag känner hur skelettet gnider sig emot varandra på ett obehagligt sätt. Inte roligt alls! Jag hoppas verkligen inte jag åkt på diskbråck. Är livrädd för att det ska vara något ledband som gett med sig, eller något annat som kommer behöva sjukgymnastik och lång återhämtning. Jag har ju redan en whiplashskada som är jobbig då och då. Det räcker gott och väl.

Jag har ju inte kunnat träna vilket jag längtar efter till tusen eftersom jag gått upp i vikt. Ställde mig på vågen idag och kikade men eftersom jag har "roliga veckan" så har jag massor av vätska i kroppen (som ni vet går jag upp 4-5 kilo i vikt när det är den tiden i månaden) så den visade ju nästan 10 kilo plus. Inte alls roligt det heller.

Blir hårda tag nu för såhär går det inte att hålla på. Fy på mig! Känns jävligt bortkastat att jag tränat och varit duktig när jag bara sumpar det hela så lätt och för något som inte ens är värt det. Skärpning Linda! Snap out of it!

Nä, från och med nu så ska jag blogga också. Då får man ut mycket som man annars håller inom sig. Ska försöka godkänna och svara på kommentarer nu och sedan kör jag på igen.



Tjockisen i Turkiet!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, va söt klänning =) (Vad kan ha hänt med ryggen din?)

2011-10-04 @ 09:59:33
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Jag fick såhär en känslostorm när jag såg din bild och vill bara säga att jag älskar dig, saknar dig och vill att du ska komma hit snart :)



Kram

2011-10-04 @ 13:18:54
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: sannna

fina duuuu!!! så brun o fin.

2011-10-06 @ 20:03:58
URL: http://talang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0