Dags att bryta tystnaden.

Ja, nu är det dags att bryta tystnaden och skriva lite kanske.

Jag har äntligen tagit itu med att godkänna och svara på kommentarer vilket jag inte gjort sedan i juli. Men nu är det gjort och det känns grymt bra.

Senaste tiden har det inte hänt särskilt mycket i mitt liv. Jag kämpar för fullt med att få min rygg att fungera igen. Jag fick åka in och röntga den akut då de misstänke en kotförskjutning och en liten nervskada då jag tappade reflexerna i benen och armarna. Kändes inte alls roligt.Röntgen visade ingenting vilket är skönt eftersom man kan få dras med en skelettskada i ryggen länge om det läker fel och så.

Istället visade det sig att jag har en muskelinflammation och en disk i ryggen som gett upp hoppet om livet typ. Så just nu knaprar jag massa smärtstillande som innehåller kortison vilket gjort att jag svällt som en jävla vattenballong och jag ökat i vikt. Känns skitbra (not). Har även fått några övningar som jag ska göra dagligen samt order om en kvarts promenad om dagen. Haha! Jaaag får spel av att inte få träna men eftersom jag varken kan/får sitta, böja mig framåt eller lyfta så kan jag inte göra särskilt mycket.

Det gör mig olycklig att jag började gå upp i vikt av medicinen vilket gör att jag är dum i huvudet och köper idiotsaker som jag trycker i mig vilket gör att jag går upp mer i vikt.

Förövrigt så är jag kär och lycklig också, trots ryggontet.

Ska köra igång och blogga för fullt igen nu! Känns som att jag behöver det då jag har mycket tankar som måste få komma ut.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Coquina

Men usch, stackare! Hoppas du blir bra i ryggen snart! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2011-11-06 @ 21:36:06
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Anji

Haha ja lite seg är du allt ;) Det är la lungt, här svarar man när man kan ;).

Mitt är snyns knappt länge, kanske kan lägga in en bild på bloggen så du kan se hur det blev. Äsch inte skall du bli skrämd heller :)

Ha det bäst, Kram

2011-11-07 @ 11:51:39
URL: http://isallaboutcontrol.blogspot.com
Postat av: Gitsan

Kul att du "vaknat till" ;)

Du undrade hur det gick på Tjejmilen. Tyvärr var jag bara inne och tittade. Jag fick en inflammation i knät och kunde inte springa. Just nu väntar jag på svar från en magnetkameraundersökning så jag kan utesluta menisken mm

2011-11-07 @ 12:47:20
URL: http://gitsan.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0