Lockat och sotat

Spinningen gick bra bra idag. Körde på fullt motstånd nästan hela passet utan att det kändes allt för mycket i benen. Therese är btw en jävligt bra ledare för er som inte visste det. Nästa gång är på måndag och sedan på tisdag och torsdag. Har redan ont i röven. Haha! Men jag får stå ut fram till 29e maj då det nog blir sommarschema eller ingen spinningen alls. Buhu!

Direkt efter jag och Emelie tränat, drog vi en liten runda till Donken och sedan till Tomelilla för att köpa lite nödvändigheter på Bo Ohlsson som strumpbyxor, nagellackremover, lösögonfransar (har själv väldigt långa ögonfransar men någon gång ska vara den första) och typ raklödder.

Sedan drog vi till bolaget och handlade lite smått och gott där och träffade en gammal klasskamrat och hans kompis. Jag kan icke ha luktat gott att ge en kram där. Helt svettig i håret och mysig. Hahaha!

Nu har jag duschat och målat naglarna. Skulle egentligen ha tagit en powernap men det känns som att jag skiter i det. Klockan halv fem ska jag bege mig till Emelie för att hon ska locka mitt hår och sminka mig. Sedan ska jag köra henne och hennes polare till hennes förfest i bushen och jag drar hem och käkar lite middag för att invänta Camilla som ska köra mig till vår förfest i Ystad city. Woopa! Ikväll ska vi ha roligt!

Ha en superfin helg och ta hand om er. Varannan vatten! He he he he he he he. Not.


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Fan va sexig du är Linda :D <3

2011-05-08 @ 14:03:06
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0