Besvikelse.

Jag var och tränade på medeljympan i onsdags och spinnade igår. Duktig tjej! Måste dock lägga i en högre växel och käka rätt igen. Men på lördag är det fest och då ska jag festa med stort F. Sedan är det full jävla fart från och med måndag så jag blir av med lite vikt. Får spel.

Visst, jag har käkat fel på semestern. Käkat vitt bröd, amerikansk pizza, kinamat, påskgodis och marängswiss i Norrland samt gräddiga såser i Värmland (kan inte tacka nej när morfars sambo lagar mat direkt). Men när jag ställde mig på vågen och såg +7 så fick jag en jävla chock. Jag kan helt jävla omöjligt gå upp 7 kilo fett på 2 veckor. Helt omöjligt. Det måste vara en hel del vätska.

Nu ska jag köra stenhårt och väga mig nästa gång den 30:e maj. 3 veckor dit och tills dess måste jag få lite kontroll över situationen om man säger så.

Man måste misslyckas för att kunna lyckas. Eller?

Håll tummar och tår.



Jag på tåget, på väg hem till verkligheten 29 april 2011.


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

självklart går det bra vännen!! skriver upp det jag.



och du kan inte ha gått upp så mycket, måste vara vätska och massa annat, som du snart får bort igen :)

2011-05-06 @ 14:01:13
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Frugan

Det mesta är vätska!!!!

Tack älskade du för dina fina ord.

Visst detta har hållt mig uppe, men nu säger kroppen ifrån och den vill inte mer.

Den 14:e kommer jag ner till Ystad :)

Kram

2011-05-06 @ 14:19:30
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Visst är det så söta Linda, men det finns inga misslyckanden.. bara en utmaning inför nästa gång =) Kramar

2011-05-06 @ 23:49:34
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: anna

de är bara något fel på vågen :)) de intalar jag alltid mig själv när de står på plus :P

2011-05-08 @ 15:06:27
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Har läst din blogg och måste säga att jag tycker du är jätte duktig som tränar på och lyckats gå ner så mycket i vikt. Ibland får man motgångar, och det är klart att man ska få unna sig på semester osv... Fokusera inte på de kilo du gått upp, utan på alla du redan tappat. Och jag håller med dig. Det kan omöjligt vara 7kg fett... utan är troligen mkt vätska i kroppen... Lycka till i fortsättningen!

2011-05-08 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0