Värmland/Sundsvall

Jag frågade ju häromdagen var ni trodde jag skulle bege mig. EN person skrev ett förslag på var jag skulle tänkas åka. EN person. Inte ens en procent tog sig tid att kommentera. Fy på er! Ni kommenterar inte men ändå är ni inne här och kikar flera gånger varje dag. Oh well. Vill ni vara hemliga så ska ni får vara det!

Till rätta svaret...

18 april - 22 april befinner jag mig i Värmland.

22 april - 27 april befinner jag mig hemma i Sundsvall.

Kommer bli wonderful att få träffa morfar, syster, kusiner, kompisar och så som jag inte träffat på ett tag. Exempelvis Jessica har jag inte träffat på 7 år. Fattar ni? 7 jävla år. Helt otroligt att vi kunnat hålla kontakten. Tack vare Lunarstorm, Bilddagboken, SMS och Facebook. Det har hjälpt massor.

Om det är någon som missat att jag ska norrut, eller om någon bloggläsarna skulle vilja träffas och ses, får höra av sig på Facebook, mail, kommentera här eller smsa om ni har mitt nummer.  Det är alltid skoj att träffa nytt people liksom!

Kommer bli sååå jävla näääjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0