Sket nästan i brallan.

Var på kickboxing idag. Vi brukar ha snälla Maria men tyvärr var hon sjuk idag. In kommer en liten karl som börjar direkt, JOGGA HEPP HEPP HEPP, spark i baken HEPP HEPP HEPP, snabba slag HEPP HEPP HEPP, uppercut HEPP HEPP HEPP, höga sparkar HEPP HEPP HEPP. TA I NUUUU DÅÅÅÅÅÅÅ! 30 TILL! Jävlar vilken röst och jävlar vilken respekt han ingav.

Och fan vad jag tog i. Det droppade svett från pannan och ner i ögonen i slutet. Fan vilken härlig karl. Det är så dom ska vara. Så man svettas så mycket att man nästan svimmar. I slutet var jag helt slut och det var fler. Fan, alla var dyngsura av svett. Härligt!

Slå, sparka, slå, sparka! Uppercut, raka slag, snabba sparkar, knäsparkar, armkrok. Fan vad roligt det är! 75 minuter och helt mör efteråt.

Nu ska jag plugga till tentan. Önska mig lycka till godingar!


Kommentarer
Postat av: Birsen

lycka till gumman!

2011-03-06 @ 21:08:09
URL: http://efesmamma.blogg.se/
Postat av: Annemie

Det där lät som ett riktigt roligt pass :)

2011-03-07 @ 21:03:55
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0