Promenad i solen.

Fyfan vilken underbar dag vi haft i Skåne idag och vilket underbart väder. Helt underbart. Dagen började såhär:



14 grader varmt enligt min mätare i bilen och hela 19 grader i solen. Underbart!


Emelie smsade mig och eftersom hon skulle göra sin träning på sitt håll och jag skulle göra min powerwalk på mitt håll så bestämde vi oss att åka ner till stranden i Löderup tillsammans och ta en promenad längst med stranden och även i skogen intill. Slutade med att det blev två timmars promenad med mina hundar. Bjuder på de bilder som togs med min mobilkamera. Förhoppningsvis kan jag dela med mig av alla de fina bilder som togs på Emelies kamera snart också.




Jag och Liam vid havet




Emelie och Lady vid havet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0