Jobbigt läge.

Idag har jag varit mätt men ändå har jag gått runt med ett konstant sug i magen. Jag vet inte vad det är som det suger efter. Vid halv tre pallrade jag mig in i köket och åt en Finn Crisp med keso för att försöka stilla suget. Men det fungerade inte. Försökte med lite torkad frukt också men det hjälpte inte heller. Jag får hoppas att en kopp te med en tesked honung fungerar..

Kan det bero på att jag tränade för hårt imorse? Körde ju två timmar. En timmes jympa, 10 minuters snabb gång och 10 minuters jogging på bandet, 10 minuter crosstrainer och 30 minuters arbete med vikter på olika maskiner. Kan man bli sötsugen då? Hmm.. Eller så är det kanske PMS-monstret som är på ingång..


Kommentarer
Postat av: Birsen

Jag tror det är musklerna som var rejält hungriga så nu har dom väl käkat lite på ditt fett :P

2011-03-11 @ 07:15:44
URL: http://efesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0