Helt seriöst. Vet ni vad detta kostade? 14...

dsc05709 (MMS)

Helt seriöst. Vet ni vad detta kostade? 1400 kronor. För vad? FÖR ATT KUNNA SE! För om jag inte ser, kan jag inte plugga, jobba, se på tv, träna, köra bil eller leva! Och vad fick jag för pengarna? 6 månaders linser och två flaskor vatten. Så om ett halvår är det dags igen. Dessutom hade jag en student som gjorde min undersökning som inte ens gjorde som min vanliga optiker brukar. På 2 minuter var det klart. Min optiker håller på i minst tjugo. Sen ska jag betala fullt pris för att studenten pillat lite på mig. Nej. Fyfan. Inte får man några bidrag för det heller, eller ens dra av det på skatten. Nej, nu blir det till att spara pengar till en laseroperation.


Kommentarer
Postat av: angelica

svar: ja enligt många mätningar ska jag väga mellan 58-72 vilket ju är en väldigt stor marginal. Så får väl se vart jag stannar =P 58 är dock helt obegripligt, då skulle jag fan vara hur smal som helst

2011-03-29 @ 14:40:17
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Fia

Funderar också på en laseroperation. De e helt värdelöst med linser, kostar ju hur mkt som helst :S

2011-04-01 @ 10:25:00
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Marre

Ett tips: Köp linserna på nätet, halva priser, mycket smidigt och dessutom har iaf Lensway studentrabatt!

2011-04-14 @ 13:23:10
Postat av: Linda

Marre: Hmm men jag vill ju gå på synundersökningar också ju :(

2011-04-14 @ 21:54:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0