Härlig start på morgonen!

Igår morse började morgonen bra eftersom jag fick veta att jag klarade min talproduktionstenta som jag hade för två veckor sedan, samt en uppgift som jag lämnade in för tre veckor sedan. Härligt härligt! Nu håller vi tummarna för att jag klarat resten också.

Idag började morgonen med en härlig träning. Det blev först 45 minuters jympa (jag, Emelie och Sandra kilade ut när det var stretching på gång) och fortsatte sedan i gymmet cirka 1 timme (om man räknar med stretchingen) med crosstrainer (2,5km), jogga på löpband (0,5km) och lite maskiner. Full fart med andra ord.

När vi tränat klart åkte jag och Emelie till Willys där jag köpte lite torkad papaya, citroner och smörfisk (finns inget godare!). Emelie köpte frukt, lite naturgodis och oliverna som jag tipsade om här i bloggen för ett tag sedan. Haha! Hoppas att hon tycker om dom lika mycket som jag gillar dom! Hur smakade dom, Emelie?

När jag kom hem så åt jag min goda böngryta till lunch med lite sockerärtor. Nu är det dags att plocka ut hästarna i hagen för att sedan traska upp på det nya rummet och måla. Ingen rast och ingen ro!

Vad pysslar ni med idag? Jobbar? Pluggar? Solar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0