Har precis tagit en liten promenad till ce...

dsc05633 (MMS)

Har precis tagit en liten promenad till centralen från skolan. Strålande solsken. Dock är det lite kallt. Önskar jag hade ett par vantar.. Har precis haft min tenta som kändes bättre än förväntat. Jag svarade på alla frågor iaf. Så håll tummar och tår så är ni söta. Nu sitter jag på tåget till Malmö, sedan blir det tåg till Ystad för att till sist ta bussen till Tomelilla. Jävla bök att bo på landet när bussen går varannan timme..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt väder du ser ut satt ha då, fuskis! DEt är nog så kroppen fungerar dessvärre att man hmanar på platåer tror nog då att det är viktigt att variera sig lite, öka promenaderna eller äta något nytt , kanske även mindre och oftare för att få igång förbränningen. Jag vet inte hihi.. Om du vill kan du maila mej på denna mailen [email protected] den jag äldsta & använder mest:)Det går upp och ner för oss, liksom lite jobbigt med distansen och allt. Nej han har fortfarande inte tagit tag i armen, suck. Vet inte vad han väntar på..arrrghhh...



I know haha det är ju så jobbigt innan man tar sig in i duschen, visst är det skönt att vara lortig hihi..

2011-03-07 @ 11:09:23
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, nejdå bara en kill kompis i icmeler som var måttligt uttråkad och om jag ska vara ärlig så var han den sista jag trodde skulle komma med sådana förslag. come on ur the only one trust, ja men tjena!!!;P

2011-03-07 @ 11:10:26
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0