Fullt opp!

Ajamensan. Här är det fullt upp i huset kan jag lova. Därav min lite glesa uppdatering och dåliga kommentatorgodkännande och -svarande. Det kommer. Bara vänta och se!

Jag har hållit på och rivit tapeter tre dagar nu i det rum som jag ska flytta till. Igår blev jag äntligen klar med tapeterna som satt som berg. Idag spacklade jag igen alla hål + ojämnheter och sopade upp alla tapetrester.  Imorgon blir det förhoppningsvis till att slipa lite på kanterna, samt måla lister och tak. Full fart med andra ord.

Idag har jag även suttit och försökt planera hur rummet ska vara möblerat. Det är mycket som ska in och det är inte så mycket plats att hurra över. Så därför klippte jag ut en ritning i "naturlig storlek" (oh well, 1 cm fick betyda 10 cm så ritningen var typ 44x45cm stor).

Sneekpeak:

Guuuuud vad jag längtar! Just nu bor jag i en "skrubb" som är typ 2x2,3 meter stor.. Lite plats om man ska sova, se på tv, umgås och plugga i rummet.

Nej hörni, nu ska jag plocka in hästarna och sedan drar jag iväg på lite afrodans! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

roligt att inreda =)

2011-03-21 @ 21:08:03
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0