Ett litet problem..

Förra veckan när jag var på kickboxingen och värmde upp så hade jag ett "litet" problem. Mina träningsbyxor ville nämligen inte hålla sig uppe, utan de gled ner så pass mycket att jag fick springa och hålla i dom = ingen effektiv uppvärmning.

Så nu på morgonen tog jag tag i problemet. Jag klippte upp byxorna i sidan och satte i ett snöre över gummibandet som egentligen ska hålla byxorna uppe. Detta snöre kan jag knyta så jag inte tappar byxorna när jag springer.

Det är jätteroligt att byxorna blir för stora men dessa träningsbyxorna har jag precis köpt och vill därför kunna ha dom ett tag. Det är ju nämligen 20 kilo kvar tills jag får köpa nya, fina träningskläder liksom.



Alla sätt är bra utom dom dåliga, inte sant?


Kommentarer
Postat av: Mizca

Har man egen bil och egna intressen är det ju klart man skall betala dom själv när man är vuxen och väljer att bo kvar hemma..

Du betalar din mat istället för taket över huvudet kan man säga. .. men det är ju ett sätt för din mamma/sambon att få hjälp från dig ändå.. mat är ju inte direkt billigt.

2011-03-13 @ 14:18:52
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0