I mitt kylskåp

Del 2 nudå. Förra gången var det skafferiet som ni fick en inblick i, nu är det kylskåpets tur.

1= Morötter
2= Färsk galiamelon
3= Kycklingkorv (falukorvssize, brukar köpa en, dela på 3-4 bitar och frysa = tar upp ibland)
4= Färsk ananas
5= Apelsin
6= Cultura (skitäcklig, köp inte skiten)
7= Färska jordgubbar
8= Actimel hallon
9= Solhavre med vaniljsmak (Icas)
10= Rostbiff
11= Kalorisnål potatissallad
12= Vitlök
13= Färsk ingefära
14= Gul lök
15= Fetaost
16= Inlagd gurka
17= Vitlöksklyftor
18= Sill
19= Oatly havredryck
20= Nötfärs (10%)
21= Tomater
22= Sallad
23= Gurka
24= Purjolök

Brukar inte ha potatissallad i kylskåpet men jag råkade ha det hemma nu när jag skulle visa er. Sillen äter jag väldigt sällan dock.

Vitlök äter jag varje dag. Älskar vitlök sååååååå otroligt mycket. Godaste som finns!

Annars brukar jag även ha; potatis, ägg, kallrökt lax, rökt renhjärna (skitgott som snacks men låter skitäckligt), zucchini, rädisor, mineralvatten, äpplen, päron, paprika, färska champinjoner och sockerärtor.

Kommentarer
Postat av: Charloth

Jo man kanske ska tästa men det blir inte för en efter sommaren i så fall först ska jag bearbeta lite i huvudet innan jag tror jag är redo för det.



2011-06-22 @ 10:58:29
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: katta

Hahahahaha omg totaly!!! Omg, vad heter du i efternan? facebook!? Jag måste kolla om vi har gemensamma vänner hahaha ;D



Jag bodde i Sundsvall 2008-2010! :D Kram

2011-06-22 @ 14:09:04
URL: http://kattasfett.se
Postat av: anneli

jag vet! tar med mig lådor hemifrån som jag har köpt + att jag väger min mat så jag har alltid det i åtanke och dricker hellre thé och vatten istället för äta mer :) men tack för tipset! och jag älskar också vitlök, mums!

2011-06-22 @ 19:21:13
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Rökt renhjärna - är du galen?????

2011-06-23 @ 21:59:42
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0