Aj!

Jag har bränt röven i solen idag. Ändå smorde jag den noga innan jag åkte hemifrån. Nu på kvällen var jag på spinningpass. Jag kan då säga att det var sjuuuuukt jävla mycket pain varje gång vi skulle ner i ettan (sittande position). Så nu mina damer och herrar, ser jag ut som en gris i babiandräkt..

Kan förövrigt säga att jag svettades som den gris jag är idag, likaså alla andra i rummet då det var tropisk värme gånger tre inne i spinningrummet. Fy satan. I sista låten trodde jag fan att jag skulle svimma. Hällde i mig halva flaskan vatten, fokuserade och vips så var vi klara.

När jag kom hem, tog jag en välbehövlig dusch och hade lite inpackning i håret som fått vara med om mycket på två dagar. Klor, saltvatten och nu även svett utan dess like. Hade även lite Moroccan Oil i håret efter att jag duschat.



Mitt hår direkt efter träningen. Ser ut som jag redan tagit en dusch va? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0