Jobb jobb jobb jobb. Jag jobbar jämt så dä...

imag0241-1 (MMS)

Jobb jobb jobb jobb. Jag jobbar jämt så därför blir bloggandet kanske inte så pass prioriterat just nu tyvärr.. Jag klagar dock inte för jag har själv valt att ta på mig många dagar. Men det är lite trist att jobba då det är dåligt väder, lite folk och framförallt kallt. Idag har vi tretton grader varmt i Tomelilla och lika kallt har det varit både igår och i fredags. Det är för fan juli! Tur att jag åker utomlands i september och blir borta ett tag. Måste börja kika lite närmre på en resa i vinter också. Någon som vill med kanske? Patricias karl vägrade att åka till Marocko tyvärr så det sket sig ju lite. Josse vill med men kommer att åka till annan ort precis då vi tänkt åka. Hmm. Resten av polarna har typ barn och grejjor. Eller jag har kanske missat någon? Hmm. Marocko var ju varmt och skönt precis då jag tänkte bege mig (26e dec-9e jan) men sen finns ju så mycket mer. Tunisien, Egypten osv.. Åååh jag vill överallt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt bild på dig Linda!! :P

2011-07-24 @ 21:08:06
URL: http://justlivingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0