Jäkla skit.

Ja, det är skit minsann. I tre dagar har det varit 13-14 grader varmt i Skåne. Det är för fan juli?! Det har regnat konstant i två veckor. Jävla skitland vi bor i. Jag är bitter. Inte för bitter för att träna dock. Jag var på Friskis i morse innan jobbet efter att ha varit "ledig" från träningen sedan förra måndagen då jag gjorde illa ryggen pga att jag fick ett skitjobb att göra på jobbet - mocka en hästhage i 4 jävla timmar... Nu är den dock fit for fight igen.

Meeeeen lite glad är jag också för imorgon är jag ledig. Sista ledigheten på 14 dagar. Woop to the fucking woop! Då ska jag först åka till puppdoktorn, sedan ska jag kanske sola lite för att sedan bege mig hem till oredan som är hemma. MÅSTE få ordning hemma nu. Är på tiden så ni får se mitt nya rum! Borde egentligen städa bilen också så den blir lite funky fresh men jag vettefan om jag är så sugen på det nu när det är skitväder. Pållen ska få sin sko påspikad igen också av Thomas.

Förövrigt är det den 25:e idag men eftersom jag och mitt jobb har samma bank, kom min lön in redan i fredags så det sa jag hurra för! Betalade räkningar och resten av resan idag så nu är allt sånt klart och jag kan leva lite tills nästa månad då det är dags igen, samt längta till värmen. 41 dagar kvar!

Imorgon ska jag fasta. Helt enkelt på grund av att min mage är i KAOS. Den mår rent ut sagt skit och burrar och oroar sig en massa och har varit så i flera dagar. Har försökt att äta snälla saker som sallad, risifrutti osv men inget fungerar. Så imorgon ska den få vila lite och förhoppningsvis stabilisera sig igen.

Nä, sov gott allihopa. Nu ska jag noppa lite ögonbryn. Höhöh, har inte hunnit med det på 3 veckor. Ooops. Borde raka benen också...



Jag och min trötta kisse såhär på kvällskvisten.


Kommentarer
Postat av: katta

HAHAHAH du är inte klok! <3 kram

2011-07-26 @ 09:56:55
URL: http://kattasfett.se
Postat av: samuel

hejsan söta vän goda linda hur mår du?? hoppas att allt är bra med dig,,, goding du har en fin katt. ha en fin och trevlig solig helg.. mvh samuel

2011-07-29 @ 23:40:40
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0