Bästa sommarkvällen yet!

Ja, så sa Emelie om gårdagen och jag kan inget annat än instämma. Allt var så impulsivt och perfekt! Underbar kväll helt enkelt!

Jag tränade ett dubbelpass på gymmet igår. Körde 1 timme i gymmet för att sedan spinna 1 timme. Efter att jag tränar klart, ringde jag till Emelie och körde sedan och hämtade henne. Vi käkade på thairestaurangen och hade en trevlig kväll där med skvaller.


En solbränd Emelie



En halvsvettig Linda



Min supergoda nudelmat. Åt hälften och fick lunch också!


Sedan tog vi en liten promenad i byn då vi skulle smälta maten. Ledde dock till att vi köpte lite mjukglass på Bertils. Dock en liten till vårt försvar!


Vår fina lilla by


Dom pussas, sa Emelie! Och se på fan, det gör dom!

När jag skulle skjutsa hem Emelie så fick vi ett ryck och drog till hästarna och hälsade på dom en sväng.



Pållarna på ingång när jag visslat på dom



Emelie och pållarna



Pusspuss



Jag och min gamla skrutt <3


Efter det begav vi oss till Löderup och tog en nakendopp i mörkret nere i havet. Av en ren slump hade jag två handdukar i bagaget sedan vi var på stranden förra veckan. Vi pumpade en massa härlig musik på hög volym, dödade Alicia Keys No one lite på vägen också..



Löderup där vi dödade No one-låten



Plask plask, sa jag



Blubb blubb, sa Emelie



Jag och porrträdet



Underbar solnedgång



Sedan körde vi hem och var hemma runt tolvtiden. Härligt impulsiv kväll med andra ord! Kommer att göras om i sommar, var så säkra!


Handduksbrudar i bilen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbart Linda!!! :)

2011-07-10 @ 18:13:11
URL: http://emeleee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0