Veckans Vägning V.5 (V.52)

Veckan har varit bra. Jag har inte fallit för frestelserna alls. Jag gjorde grönsaksstavar i lördags men vi dippade i chipsdip. Jag köpte en sallad igår och till den får man ju dressing och två små pizzadegsbitar. Detta åt jag, helt enkelt eftersom jag hållit dieten i två hela veckor och då förtjänade jag faktiskt något! Det är inget som jag har dåligt samvete över. Annars har jag inte ätit dåligt, utan helt rätt. Jag har dock slarvat och sovit länge vilket gjort att jag inte ätit frukost. Men nu blir det till att ställa klockan och kliva upp i tid.

Veckans viktnedgång: +0,8 kg.

Total viktnedgång:  20,5 kg

Jag kände på mig att jag skulle gå upp lite i vikt denna vecka eftersom min mage är sjukt svullen och dessutom gick jag ner hela 6,3 kg i vikt förra veckan vilket i sin tur gör att kroppen gärna stoppar upp som en försvarsmekanism. Jag har dessutom inte tränat särskilt mycket. Jag har powerwalkat 3 dagar och igår tog jag in hö och fyllde på flis så jag fick mig ett styrketräningspass. I veckan ska jag äta frukost alla dagar, träna på gymmet 3 dagar och de övriga 4 dagarna ska jag ta powerwalks så får vi se hur viktnedgången ser ut nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0