Veckans Vägning V.4 (V.51)

Denna veckan har jag ju som sagt kört igång igen. I måndags fastade jag och sedan har jag kört detoxvecka, alltså ätit frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsfika.

Då har jag ätit typ fruktsallad på morgonen med dinkelmüsli och rostade mandlar med ett stort glas ljummet vatten och en linfröshot, ceasarsallad eller kokt lax med bulgur och broccoli/sockerärtor till lunch, torkad frukt till mellanmål, böngryta, kokt lax med bulgur och broccoli/sockerärtor till middag och rostade mandlar till kvällsfika. Jag har druckit massor av vatten och grönt te. Jag har inte gått hungrig direkt om man säger så. Detta har gett effekt kan man lungt säga.

Veckans viktnedgång: -6,3 kg.

Total viktnedgång:  21,3 kg

Fattar ni vilken jävla chock jag fick när jag klev upp på vågen? Jag klev av och på flera gånger! Det är ju helt jävla otroligt. Det återstår bara att se om jag går upp det igen eller om kilona håller sig borta. Alltså, jag måste nästan nypa mig i armen för detta kan väl inte vara sant? Jag har ju inte ens tränat en dag! Fan va sjukt att Detox verkligen fungerar.


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

fan vad du är bra asso!!! :D

2011-01-25 @ 19:43:23
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0