Studiesnack.

Baaah idag ska jag in till Lund och träffa min studievägledare och prata om mitt studieuppehåll. Jag tycker att vi kunnat ta det via telefon istället för att jag ska åka en hel timme dit och sedan en hel timme hem igen. Förstår inte riktigt vad vi ska prata om.. Men men.

Dessutom har jag inte fått några CSN-pengar än eftersom instutitionen arbetar så långsamt med att anmäla mig till Fonetikskursen och fixa ett intyg på att jag ska läsa den kursen. Så nu är jag lite sur. Jag vill ha ett schema så jag kan planera allt och jag behöver mina pengar. Bara för att jag har lånat ut ett stort belopp pengar till mamma och hennes sambo, skriker mitt bankkonto efter pengar. Det ekar nästan! Nä, riktigt så illa är det inte men när man är van att se mer pengar på kontot så känns det lite tomt när 3/4 är borta.

Just ja, i måndags började jag läsa en ny kurs "Mobbarens psykologi" på Kristianstad högskola, vilket kan vara nyttigt för mig att läsa eftersom jag varit mobbad större delen av min barndom. Äntligen är det dags för mig att förstå varför jag blivit mobbad och hur mobbarna tänkte.


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

det är ju skit bra!! :D vill du vara med i utmaningen också kanske? ^^ hihi

2011-01-25 @ 21:03:37
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0