Mycket att göra.

Måste typ blogga. Men då måste jag godkänna och svara på alla kommentarer också. Så jag återkommer nog ikväll.

Har massor att fixa och trixa med just nu.. Mycket som gäller skolan. Kurser och CSN och studieuppehåll. Kommer berätta allt när allt är klart!

Med dieten så går det jättebra faktiskt. Fastade i måndags och har ätit bra både igår och idag. Ikväll hade jag tänkt att laga en böngryta med råris. Låter kanske inte så gott men när jag läste receptet så såg det grymt gott ut! Plus att jag älskar bönor!

Bilderna från resan kommer att komma upp så fort Pauline har fått sin kamerasladd från sin mamma. Så ni får hålla er till tåls. Förhoppningsvis får hon sladden snart så jag kan börja visa bilderna. Kommer förmodligen visa dag för dag i 2 veckor eller något liknande. Annars blir det ett grymt långt inlägg.

Nej, dags att gå ut och mocka innan vi ska bege oss in till byn och handla.



Jag utanför hotellet i Madrid tidigt den 27 december.


Kommentarer
Postat av: Birsen

här går det också br amed maten. Ingen fuusk alls hittils. NÖJD!

2011-01-20 @ 11:09:11
URL: http://efesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0