200%, 150%, 100%, 50%, WTF!

Blir galen på skolan just nu.

Jag ska ta studieuppehåll från min kurs, logopedutbildningen under ett års tid eftersom jag ligger efter med en kurs som jag har kvar sedan jag bröt benet. Jag ligger även efter med en kurs som jag skulle tenta i december men eftersom jag fick vinterkräksjukan måste jag ta ett studieuppehåll för att komma ikapp.

Så nu ska jag läsa dom kurserna, men även ytterligare kurser under våren. Detta innebär:

Fram tills vecka 8 ska jag läsa 3 kurser på samma gång. "Barn med flera funktionshinder" "Pragmatik A: utsatta barn/tonåringar och deras föräldrar", samt "Mobbarens psykologi". Vecka 8 ska jag tenta den första kursen "Barn med flera funktionshinder" och vecka 9 börjar nästa kurs "Fonetik". Denna kurs tentas av i slutet av april vilket innebär att jag läser de andra två kurserna tills terminen slutar. När terminen slutar ska jag läsa "Barnlogopedi" som jag ska tenta av i Augusti. Sammanlagt ska jag läsa 250% tills i Augusti.

Fattar ni vilken jävla vår? Herrejävlar.


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja men jag menar ju d!

Synd bara att vissa människor inte kan se utanför boxen.

2011-01-26 @ 18:00:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0