Tränat varje dag denna vecka.

Jag borde få en liten eloge. Jag har faktiskt varit igång varje dag denna vecka och tränat. Är inte det duktigt? Såhär har min vecka sett ut:

Måndag: Powerwalk 35 min
Tisdag: Gym: 10 km spinning, 2 km gång och 500 m rodd.
Onsdag: Powerwalk 35 min
Torsdag: Gym: 10 km spinning, 1 km gång och 500 m rodd.
Fredag: Powerwalk 35 min
Lördag: Powerwalk 35 min
Söndag: Powerwalk 35 min

Jag har alltså rört mig varje dag denna vecka, jag har inte fuskat en enda gång med maten så om jag inte får ett minus på vågen imorgon, blir jag besviken. Så nu jäklar håller vi tummar och tår på att vågen är snäll mot mig imorgon. För visst håller ni en liiiiiten tumme för mig i alla fall?


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

du är så bra!!! :D sjukt duktigt jobbat!



jodå, du förstår nog ;) haha!

jag är FEGAST i världen ungefär. men jag är glad ändå :)

2011-02-06 @ 21:22:03
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, det där var inte illa du. Riktigt bra jobbat hela veckan!!



Hehe, nä, noll självbehärskning, köpte två par på rean.

Åh vad underbart med sådan värme, vad härligt. då måste det ha känts rätt kallt att komma tillbaka hit antar jag? :)

2011-02-06 @ 22:06:08
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0