Tips på mellanmål

Jag vet verkligen hur svårt det är med mellanmål när man försöker gå ner i vikt och hur svårt det är att motstå frestelser. Jag har ett litet tips på vad man kan bära med sig i väskan som ett litet snacks. Tar nästan ingen plats och är dessutom helt lagomt.

En sån här förpackning kostar runt 20 kronor:


Och innehåller 12 förpackningar (4 paket med bara russin, 4 paket med russin och torkade äpplen och 4 paket med russin och torkad aprikos) som ser ut såhär:


Varje förpackning innehåller 14 gram russin/frukt och innehåller mellan 39 och 42 kalorier.


Här med russin och torkat äpple



14 gram låter kanske inte som mycket men för mig är det alldeles tillräckligt för att det ska räcka när man blir sugen och det kanske kurrar lite i magen.


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

haha jag har också köpt sånna där, fast med hello kitty på :D fast dom är slut :O men mums!

2011-02-17 @ 22:14:56
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

eller till vincent. han älskar russin! Kanske gillar han torkade frukter av annan sort också. ska nog testa. var kan man köpa den? finns den på citygross? ;) ska kolla nästa gång. :P

pöss!

2011-02-18 @ 00:11:55
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0