ÖVERGLAD!

Har varit och provkört en bil som vi ska åka och skriva på papprena för ikväll. Ååååh vad jag är glad. Den är såååå fin. Ser helt ny ut. Åååååh, nyp mig i armen eller något.

Ingen träning ikväll med andra ord, det blir på torsdag morgon istället. Lika bra det så bilaffären blir klar. Ååååh, fan jag hoppar snart runt på golvet och skriker eller något.

Den är 5 år gammal och ser helt oanvänd ut eftersom den varit avställd i 2 år pga förra ägaren var sjuk typ. Det finns två små lackskador som nästan inte syns, men det ska dom fixa tills jag får den (om 1-2 veckor). Det är en sportbil som ändå är funktionell som jag kan dra hästtansporten bakom.

Ser ut ungefär såhär:


Kommentarer
Postat av: My

fint här med :)

följa varandra?

2011-02-15 @ 17:07:30
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0