Öööörk

Imorgon börjar verkligheten igen. Efter att ha gått hemma och sluppit lektioner i skolan i sju veckor, är det imorgon dags att börja åka på lektioner igen. Dryyyyyygt.

Dessutom innebär det att jag måste kliva upp 05:30 eftersom bussjäveln går tidigt. Nåja, jag kommer vara hemma klockan 14:15 igen så det är väl helt okej. Då gäller det att mocka ute i stallet, plugga på den andra kursen och sedan åka och träna. Känns som att jag kommer däcka direkt när jag kommer hem på kvällen.

Nej, dags att packa väskan tills imorgon så jag slipper göra det imorgon när jag är i ett zombietillstånd. Det räcker med att jag ska väga mig i ottan liksom. Haha!

Ha en superbra kväll allihopa och TACK för alla fina kommentarer angående mitt blogginlägg hos JD. Jag ska svara på allihopa imorgon kväll om jag inte däckar direkt när jag kommer innanför dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0