Igår var en lyckans dag.

För jag hämtade min, min, min, MIIIIIN bil! Efter att ha suttit och kört runt i min mammas sambos 97:as Peugeot 407 kombi diesel (som jag iofs fått betala drivmedel själv till)......


.....så har jag nu köpt mig en helt egen bil. Min bil, mina pengar och min bil. MIN MIN MIN MIN MIN MIIIIN! Och jag är helt jävla kär i den. Den är underbar. Den har allt utom rumpvärme och vindrutetorkare i bakfönstret. Annars är jag sååååå jävla nöjd. Den är helt jävla underbar att köra. En 2005:as Peugeot 407 ST 2.0 Sedan med bensin som drivmedel blev det.



Visst är den fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin?


Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis till bilen! :)

2011-02-26 @ 23:38:22
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0