Duktig tjej!

Hur duktig är inte jag nu då? Jag kom precis hem från en powerwalk trots att jag hade världens träningsvärk i tuttarna så tog jag mig ut (som om man går med brösten liksom...). När jag kom hem så hade mamma och hennes sambo kommit hem. Dom har varit bortresta 2½ vecka så det är skönt att ha dom hemma igen så jag slipper ha koll på allt. Då finns det lite mer tid till att plugga förhoppningsvis.

Plugga ja.. Fyfan, jag vet inte var jag ska börja någonstans. Men jag försöker jobba på så gott jag kan ändå. Eller aa, jag läste ett kapitel igår och jag ska fortsätta läsa nu hade jag tänkt.

Det är dock synd att det är så mycket roligt på tv:n hela tiden. Funderar på att kasta ut den så jag kan koncentrera mig bättre. Men kanske får jag mer struktur på allt nu när mamma är hemma igen. Annars får jag ta mig i kragen och ignorera allt bra som är på dumburken kanske. Fan alltså. Mycket att göra nu.

21/2: Inlämning av dugga
1/3: Tenta i barn med flera funktionshinder och dysfagi hos barn
7/3 Tenta i fonetik
8/3 Inlämning av uppgift i skolan som stöd
11/3 Hemtentan i mobbningens psykologi ska lämnas in
15/3 Tenta i taltranskription

Jag känner hur tv:n tar över mitt liv. Någon som har känt samma sak kanske?


Kommentarer
Postat av: Ellis

Går du ny kurs nu?? Eller vad hände?

Omtentor? :O



HAHA VADÅ SNORUNGE? DU ÄR BARAAAA ETT ÅR ÄLDRE!!

2011-02-10 @ 03:05:44
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

jag tycker inte om kroppens sätt att skydda sig :P



jaså vilket fusk, jag kommer nog aldrig utomlands :O

2011-02-11 @ 13:17:06
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0