30 bilder.

Jag älskar bilder, och därför tänkte jag köra en liten lista som jag snodde hos min fina Anna så ni kanske kan lära känna mig lite bättre. Ni är ju ändå en del nya som hittat hit liksom..

Detta är listan:

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Kommentarer
Postat av: Laura

Det här låter som en kul lista, kanske snor med den till mig själv också om det är okej? :P



I see! Nej, du har jag inte lovat någon av dem någonting, så jag förstår dig. :) Hoppas att allt går bra då med visumet och så! Den där semestern låter också spännande, Syrien och Libanon skulle jag också vilja åka till en dag!



kram!

2011-02-21 @ 13:31:35
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

rolig lista :D



haha ojoj! jag ska följa din blogg på momangen!

följer du min? ;)

2011-02-21 @ 13:57:22
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Laura

Haha, men 26 och 28 känns inte som så gammalt för mig i alla fall, jag har ju just fyllt 25 så det är liksom bara 3 år kvar till 28 för mig. :)



Den här syrianen, har du träffat honom via internet också eller på något annat sätt? Hoppas han får visum till Sverige då så ni hinner lära känna varandra lite mer innan du åker iväg på någon roadtrip till Mellanöstern med honom! ;)



Visst, om du skickar några Fazers blå till mig? :P

2011-02-21 @ 14:10:11
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: My

Okej, ursäkta att jag inte såg det!

2011-02-21 @ 14:31:26
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: angelica

kul med en sån bild lista :) undra om jag ska sno den av dig hehe..



svar: Men usch, äta så god mat och få matförgiftning =( illa!



jaa koordinationen suger. men man försöker iaf, och det är kul. förhoppningsvis lärman sig också.ibland kan d bli rätt frustrerande när man inte kan :)

2011-02-21 @ 16:57:37
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0