Utvärdering av nyårslöften

Iomed det är nyårsafton idag så tänkte jag utvärdera de nyårslöften jag gjorde förra nyårsafton, vilka var:

1. Gå ner 20 kg tills den 1:a juli.
2. Ta pianolektioner och köpa en ny keyboard så jag kan öva.
3. Boka tid hos en psykolog och prata ut om allt som tynger mig.
4. Spara 10 000 kr, utan att "nalla" på skiten.
5. Fixa alla kurser.
6. Komma igång med ridningen.
7. Åka utomlands. Helst 2 gånger.
8. Försöka hitta ett extrajobb.

Resultat:
1. Gick ner 15,1 kg så det var nära iaf. Dock gått upp dem igen pga kortisontabletter. Nystart imorn. Vilken klyscha.

2. Köpte en ny keyboard iaf.

3. Nope.

4. Ja, det har jag gjort! Har sparat mer men börjat smånalla men nu har jag köpstopp!

5. Är påväg. Har tenta den 11 januari så först då vet jag...

6. Jag red i somras iaf.

7. Jag var till Turkiet i september och jag åker till Marocko i januari. Så ja!

8. Yes indeed! Trivs som fisken i vattnet där också!

Nu ska jag börja knåpa på de nyårslöften som ska gälla för i år. Och i år ska jag fixa alla! Jävligt löjligt med nyårslöften egentligen men vafan. Det är tradition.


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra kämpat tycker jag=) Själv så har jag inga. Man kanske borde? =)

2011-12-31 @ 13:30:43
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0