År 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var i tre olika världsdelar på ett år, började jobba extra på förskola, hade ett sabbatsår, blev nekad en konsert med Rihanna i dörren efter 5 timmars väntan i spöregn.

Har du några nyårslöften?
Ner i vikt, sluta dumma mig, göra illa mig och verkligen fixa det den här gången.
Sluta spendera pengar i onödan, spara istället!
Rensa av en massa saker som bara ligger och samlar damm. Sälj istället medan det är något värt!
Satsa helhjärtat på skolan.
Fortsätta jobba extra.
Besök ett nytt land! 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamensan. En hel del faktiskt. Jennifer, Maria, Tina, Elin, Marlene, Anna, Jonas, Amanda, Evelina, Yasmin osv osv osv. Alla klämmer ungar nu!

Vilka länder besökte du?
Marocko, Spanien, England, Danmark, Turkiet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Släppt allt när jag gjort mig illa och glömt bort att ta hand om min kropp, samt slösa pengar på onödiga saker jag egentligen inte behöver.

Bästa minnet från 2011?
När jag var upp till morfar och hälsade på, träffade min syster och sedan åkte norrut och hälsade på kusiner och vänner hemma i hemstaden. Bästa veckan på länge!

Bästa köpet?

Min nya, snygga bil OCH min nya säng som ger ryggorgasm.

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor och bilen har kostat ungefär lika mycket.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag gav ett sådant intryck på det ställe jag sökte jobb, att dom ringde dagen efter och ville ha in mig som timvikarie trots att jag inte fick jobbet pga att en annan hade förtur inom kommunen. Då kände jag mig GRYM!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare. Detta år har verkligen inte varit mitt år. Började med att jag kände mig misslyckad eftersom jag var tvungen att ta ett sabbatsår, därefter trivdes jag inte på jobbet under sommaren där jag jobbat i fyra år. Kände mig kränkt och usel med tanke på hur jag blev behandlad. Blev därefter lite deprimerad när jag gjorde illa ryggen och inte kunde röra mig så pass som jag är van så då var jag väl mer ledsen för det också osv. Men nu känner jag mig glad iaf!

Favoritprogram på TV?

Byggfällan, Lyxfällan och Jersey Shore.

Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
Lycka, nu är det fan min tur! Flyt skulle också vara nice!

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att slutföra projekt gå ner i vikt. Det är fan på tiden nu.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Denna snor jag - tråkigt att läsa att det inte var ditt år - det får vi hoppas detta året blir =) och sista frågan OCH svaret - suck, känner likadant - börjar förhoppningsvis imorgon. Lycka till, kram

2012-01-01 @ 11:49:29
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0