Gick hem tidigare igår för jag mådde skit....

imag0347-1 (MMS)

Gick hem tidigare igår för jag mådde skit. Visade sig att jag hade 39 graders feber när jag kom hem. Imorse mådde jag skit när jag vaknade så jag ringde till vårdcentralen, satt tjugo minuter i kö och när jag väl kom fram, hann jag typ bara säga mitt personnummer innan det bröts. Så jag fick sitta ytterligare en kvart i kö innan jag fick en tid bokad. Halv elva ska jag vara där. Sedan kan ni gissa vad som hände.... Gick ner för att släppa ut hundarna och klev i hundskit. Dom var ute halv ett inatt sista gången men ändå skiter hundfan inne. Hon gör det i protest, för att jag och den andra jycken sover på ovanvåningen och hon därnere bara för att hon är för lat att gå upp i trappen.... Är det min dag idag eller? Svar nej. Har förövrigt grå ögon idag så denna dag bådar inte gott... Har ju malerade ögon så dom byter ju lite färg men när dom är grå så brukar dagarna inte vara så bra av någon underlig anledning..


Kommentarer
Postat av: mouloud

hi bebbo how i can go away from this beautiful eyes sometimes i relaxand i like just when i look at them ohiboki and i will ohiboki evenif they will take some org from my body

2011-08-10 @ 19:10:24
URL: http://kalimiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0