Brööm brööm.

Sjukanmälde mig idag pga lite saker som hänt på det personliga planet så jag blev helt enkelt hemma.

Har inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig. Har gjort det jag skulle göra och sedan har jag pluggat lite också.

Imorgon blir det jobb igen! Full fart, ingen vila. Eller aa, lite vila har det väl blivit eftersom jag inte tränat sedan förra måndagen. Måste skärpa mig på det planet också men det får ta den tid det tar. Jag har massor att göra just nu så det får faktiskt komma först då det är viktigast och sedan får jag helt enkelt träna i den mån jag hinner.

Fastan i måndags gick superbra. Drack bara vatten och klarade mig på det utan vidare hungerkänslor. Detoxen går bra också. Kör inte på full detox med linfrön och citronvatten denna gång dock.

Om exakt en månad drar jag till Turkiet. Då ska jag njuta. För då är allt elände äntligen över!


Kommentarer
Postat av: Joline

Oj oj, det låter som du har mycket i ditt liv. Hoppas du finner lite lugn och balans snart!

2011-08-04 @ 10:17:48
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0