Tung dag.

Igår innan jag åkte för att intervjua kuratorn på ÖP-skolan så satte jag ihop ett sängbord, samt ett soffbord som jag ska ha till nya rummet.



Klockan 10 imorse åkte jag till Tomelilla för att hämta Pauline. Hon skulle nämligen hjälpa till att bära upp mina två madrasser, sängen, soffan, skrivbordet samt två hyllor. Tack för hjälpen, hoppas träningsvärken inte tar död på dig imorgon bara! Haha!



Hon fick även provligga min säng när vi satt ihop den och hon sa att den var gudaskön. Så det var ju himla bra att hon gillade sängen. Annars hade det varit lite trist läge liksom. Inte för att hon ska sova i den eller så, men det vore trist om jag hade valt en säng som inte var skön..



Resten av dagen har jag burit kartonger och saker till nya rummet. Helt slut är jag och nu ska jag sova. Klockan 10 imorgon bitti kommer Camilla till mig för att vi sedan ska åka till Ikea i Malmö ihop. Härligt värre!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men aaaa jag ville ju åka till IKEA med dig, men vår träff får nog vänta efter bebisen är här. Jag kan inte beskriva hur trött jag är nu för tiden. Med foglossning & sammandragningar tar jag mig inte nåonstnas utan skjuts (jag har inte körkort haha) och är jag utanför hemmet en stund är jag helt slutkörd när jag kommer hem det är riktigt jobbigt och börjar gå mig på nerverna. Vill bara berätta detta så du inte tror att jag undviker våra subway mackor ihopa haha.



Det ser ut att komma att bli riktigt snyggt ditt nya rum. Så skönt att få allting nytt - du kommer storm trivas & aldrig vela lämna det haha. ÄLskar förändring i inredning så jag väntar snällt här med fler bilder =)



Jaaa, va kul med halva priset biljetter - VI KOMMER! Men självklart vill jag komma en dag du jobbar, så jag kan mobba ut dig lite =)



Minns att du nämde Ilyas när vi träffades, tycker det är jätte fint (Elias) men Erkan skrattade mig i huvet när jag sa det namnet, han menade på att killen kommer bli mobbad i Turkiet då det var någon ful gammal kändis som hette det (?????)

Vi bestämde Benjamin (Bunyamin) men nu tvekar han för hans favorit namn är Deniz vilket han kan glömma nu för nu har jag bestämt mig - hade jag fått välja hade det inte varit något utav de namnen. Jag tycker om Nathaniel, Julian, Caspian m.f men nu är det en Benjy i min mage =)



Visst var den söt klänningen från Halen´s, passa på & köp den fanns i olika färger och kostar endast 49:- tror jag det var.

2011-04-02 @ 01:29:07
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0