Oj vad tokigt.

Det där MMS-inlägget skulle komma in på bloggen förra onsdagen, inte igår. KNepigt. Bloggen lever ett eget liv den.

Vad händer i norr då? Njuter typ! Haha. I förrgår var vi och red en runda, jag, Elin, Elin och Emelie. Just like the good old days! Stötte även på lilla Sofia som blivit 18. Hon kommer alltid vara typ 10 bast för mig.

Sen så stötte jag på Jennie på Ica så jag hoppas hon hör av sig nu när jag är här så vi kan ses. Jessica har tjatat järnet om att jag ska komma upp hit men nu går det fan inte att få tag på människan. I don't get it. Hon har vetat en månad jag ska komma nu och hon har sett fram emot det. Hmm.. Men hon har ju skaffat ny kille iofs. Men ändå. Hoes before bros!

Igår var vi överallt i Sundsvall. Birsta city, Alnön, Norra berget, Södra berget, Texas pizza som jag har längtat efter som en tok. Det finns ju inte i Skåne tyvärr..

Imorgon ska jag träffa kusin Angelica och även Isabelle på eftermiddagen. Då ska jag följa med henne ut till stallet och testa att rida hennes pålle tyckte hon. Haha! Jaja..

Synd bara att många av folket som jag skulle träffat, är bortresta nu just för det är påsk. Mindre skoj det ju.

Bjur på bilder och sånt när jag kommer till morfar. Orkar inte leta upp sladden nu fan!

Ha det gött allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elin Lindström

Jag är ju väldigt sugen på att se bilderna på oss :D

2011-04-26 @ 20:52:58
URL: http://2elin.blogspot.com
Postat av: Joline

Åhh Sundsvall, va mysigt! Där hängde jag en gång i tiden eftersom min första pojkvän bodde där. Sundsvall kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!

2011-04-27 @ 10:25:11
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0