Nystart.

Jag tar magsjukan som en nystart i viktnedgången. Låter inte det som en bra idé? Jag har stoppat i mig en del skit den senaste tiden, speciellt efter vad jag såg vågen stod på. Det har varit allt från Mums mums, lösgodis (köpte 5 bitar-hahah!), hamburgare, chips, lakritschoklad, bullar och glass. Inte brao alls.

Så från och med idag och en vecka framåt (tills jag åker till Värmland och Norrland) så kör jag en ny detoxkur som startar idag med att fasta på matsidan, men att dricka vatten såklart. Hur det ska gå återstår att se då min mage kurrar redan nu.

Från och med imorgon blir det dinkelmüsli, fruktsallad, lax, bulgur, ceasarsallad och böngrytor i en veckas tid. Full fart! Nu får det ta och börja hända något på vågen igen liksom och då krävs det hängivelse. Jag har ändå gått ner 12,1 kg nu under våren (iofs gick jag upp innan och under Marockoresan) så helt stilla har jag faktiskt inte stått ändå.

Ett steg bakåt ska fan i mig vara lika med två steg framåt. Det ska jag se till!



För så här vill jag inte se ut längre..


Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

Jaha vad trevligt, trode du var helsvensk. Tyvärr kan jag inte turkiska jag kunde när jag var liten. Med överskriften menar du "harika" ? Det är mitt namn :) hehe :D

2011-04-11 @ 12:44:04
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

åh jag behöver också en nystart, men orkar inte riktigt ta tag i det igen :(

2011-04-11 @ 12:58:22
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

hoppas det går bra :)

2011-04-11 @ 20:33:10
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0