Myskväll.

Ikväll hade jag en riktig myskväll med filmen "Jiddra inte med Zohan" som gick på tv. Fyfan vad jag och Willy skrattade när vi såg den på bio för 3 år sedan. Underbar film! Lika rolig nu som då! Myste till det med en stor smoothie och en kopp grönt tea citron.

Idag har jag varit duktig och ridit båda hästarna samt bytt däck på bilen. Dessvärre har jag inte pluggat så som jag skulle. Inte bra! För plugga imorgon istället och försöka få skitet klart!

Nu är jag nästan redo att sova. Imorgon ska jag vara på gymmet klockan nio. Förhoppningsvis är Julia på plats så vi kan träna ihop som vi snackat om sedan hon kom hem från Grekland för ett halvår sedan. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig linda världens charmigaste och finaste linda

2011-04-16 @ 07:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0