Håll en tumme eller två.

För idag ska jag på anställningsintervju på eftermiddagen. Jobberbjudandet som jag fick för två veckor sedan, tackade jag nej till. Det var helt enkelt för mycket jobb och för lite pengar. I söndags ringde dock en man om ett jobb som jag ska åka och kika på idag. Så håll tummarna att allt går bra för lite extra pengar skulle jag behöva nu.

Efter att jag varit där, ska jag faktiskt åka direkt till Ica och köpa en godispåse. Jag vet, yada yada yada jag bantar och tränar och tjofaderittan. Ställde mig på vågen idag fastän jag inte borde och all min träning har INTE gett resultat. Så jävla mycket har jag faktiskt inte fuskat (har kanske fuskat 3ggr) så därför fuckar jag resultatet ännu mer med godis. Förjävla bra val va?

Börjar bli rädd att min ämnesomsättning fått spunk igen eftersom jag enligt vågen ska ha gått upp 3 kilo. Wtf liksom? Hur fan kan det stämma? Jag har ju tränat massor och så jäkla mycket muskler kan jag väl inte ha byggt?

Efter dagens godispåse ska jag köra på som fan och om resultatet ser lika illa ut den 2:a maj när jag egentligen skulle vägt mig, då är det dags att ringa till farbror doktorn igen för att boka en tid och kolla upp det hela.



För såhär vill jag inte se ut igen!


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHA! Neej, jag bara äter det som är gott ;)

2011-04-05 @ 19:32:20
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Men kan det inte vara att du skall få mensen eller så? Du har ju förövrigt varit duktig =)

2011-04-06 @ 00:05:28
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

hoppas jobbet blir ditt :) om du gillart!



ÅH :/ jag hoppas du kommer igen sen, du är ju så stark. vi ska klara detta ^^

2011-04-06 @ 07:06:25
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0