Storshopping!

Idag har jag varit och handlat lite mat för veckan. Blev ett ganska så intressant resultat om jag får säga vad jag tycker.

Paprika, äpplen, lök, grönsaksbuljong, smör, potatis, morötter, bananer, makrill, mineralvatten och Actimell.

Tänkte nämligen göra en köttgryta ikväll som jag tänkte äta imorgon också. Köttet har jag i frysen så det blir nog perfekt med potatis, morötter, lite broccoli och paprika.

Det blev väl en relativt nyttigt handling? Jag sa ju att jag skulle köra hårt från och med denna vecka. Jag menade det jag sa, inte sant?

Kommentarer
Postat av: angelica

Jo då men är otroligt uttråkad och känner att jag ätit alldeles för mycket skit på sistone. Träning nästa! Men saknar motivationen till tusen =/



vad händer i ditt liv då? whats new hehe

2010-10-04 @ 15:55:28
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3 år]

Hejhej:) Somnade till igår när jag läste en bok sorry - ring mig ikväll :) Usch jaa förstår dig precis.. men man får göra så gott man kan:) Du är så duktig - tänk om jag kunde köra den stilen..:)

2010-10-04 @ 17:20:09
URL: http:// passionfrukt.blogg.se/
Postat av: Emma

Köttgryta låter mumsigt :) och hade du skippat buljongtärningarna o kört på fond istället hade det varit ännu bättre ;)



jodu, jag dras med alldeles för många graviditetskilon som jag tänkt bli av med en gång för alla. vill inte se gravid ut längre ;)

2010-10-05 @ 08:02:07
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0