SÅ JÄVLA NÖJD!

Var på gymmet klockan fem i elva imorse.

Började med att powerwalka på bandet i 1 km (9min), därefter gick jag direkt till spinningcykeln och satt och trampade på den i 20 km (44min), efter det så gick jag tillbara till bandet och powerwalkade/joggade/varvade ner på bandet i 1km (10min). Jag är så jävla nöjd med mig själv och dessutom stolt över mig själv.

Mina ben har med andra ord rört sig hela 22 kilometer idag. Förjävla duktiga ben! Men det syntes på kläderna att jag jobbat hårt... Svett är bra, då renar man kroppen. Jag förstår inte varför man är så jävla rädd för att svettas. Svett är bra!

Fyllde även på mitt gymkort idag med ytterligare ett år, vilket kostade mig 2600 kronor. Dyrt som fan men förhoppningsvis värt det! Längtar nämligen efter att få börja kickboxas igen. Men det får nog vänta en, eller två veckor när jag kommit igång mer.

Vad tränar ni för något?

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show

har för mig att den är på söndag någon gång, har inte jättebra koll ;)



åh jag vill också gymma! dessvärre kan jag ju inte det nu i och med att jag skadat mig, men snart så!

2010-10-08 @ 15:59:16
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: - iickaa -

Jag håller tummarna för att din våg också visar neråt :D

2010-10-08 @ 20:28:23
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nice med kickboxning, det är kul!



Skulle verkligen vilja börja rida igen, det är ju också bra för rumpa och lår, inte fy skam hehe :) Blir förhoppningsvis att jag börjar om jag hittar en bra ridskola.



Annars är det ju simning och zumba som gäller, och promenader är ju en slags träningsform kan man säga :) Det är nice att knata omkring i skogen, lite mer variation att hoppa fram mellan stubbar o stenar hehe =)

2010-10-12 @ 19:51:42
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0