Ryggskott?!

Kan man få ryggskott när man är 21 år gammal?

Känns det som att benen och ryggen håller på att lossna från varandra och man inte kan ta en endaste steg utan att behöva vila tio minuter i rädsla av att nästa steg kommer göra ännu ondare?!

I så fall har jag det. När jag vaknade, kändes det som att jag hade träningsvärk från simningen igår och sedan har det blivit värre och värre. Var tvungen att skicka ett sms till Josse klockan åtta imorse och säga till henne att det inte blev någon träning idag. Ångest, ångest, ångest! Ska försöka ta mig ut på en liten promenad i alla fall, oavsett hur ont det gör.

Jag hade så mycket planerat idag. Träna nu på morgonen, sedan åka till marknaden som är inne i byn (där mamma förövrigt står och säljer) och sedan åka hem och städa. Nu sket sig ju hela dagen. Fy! Plus att det är fint väder som fan!



Tomelilla marknad 2009




Kommentarer
Postat av: Just me...

Ryggskott, AJJ SOM FAN!!!!

Visst kan man få det när man är ung. Ens ålder speglar inte vårt skelett.



Ja det är skönt med projekt renoveing och inredning :)

Jag får något att fokucera på förutom familjen och vännerna, ja du fattar vad jag menar. Jag måste hålle mig uppe helt enkelt...



Gör du så :)

Kram

2010-10-21 @ 11:19:54
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Birsen

ja man kan få ryggskott när man är så gammal :P Men ryggskott komme rju plötsligt vad jag vet. Stackare. Hoppas du mår bättre nu.



Ja hon är så duktig och det är ju så mycket mer än att visa hud ;DD..hälsa din polare VA :-P

2010-10-21 @ 12:03:35
URL: http://efesmamma.blogg.se/
Postat av: jonna

Ja precis! Gäller att ge sej fan på de!



Oj stackare. Ja man kan ha de när man är 21 ;)

Hoppas de går över!

Köp voltaren på apoteket o ät med panodil.

Ja de är bra att röra sej så mkt som de går, för då sätts blodcirkulationen i gång på de onda stället. Likaså "hänga sig i dörrposter o dörrar" ont som F gör de men brukar va bra! lycka till!

2010-10-21 @ 13:13:49
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show

hehe precis, men såvida man själv KAN bli nöjd så tycker jag bara det är bra ;)

2010-10-21 @ 13:15:51
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0