Nytt i sminkväskan

Jag shoppade lite igår när jag var ute på Nova Lund. Skulle egentligen inte handla något men jag var tvungen när jag såg sminket. Ville så gärna köpa en parfym också och ångrade mig i bilen hem att jag inte köpte den. Men man kan inte ha allt, eller hur?

Helt sjukt att hon som jobbade frågade om vi ville ha hjälp, vi sa nej och sedan stod hon och riktigt stirrade på oss som att vi skulle sno med oss något. Jävla kärring!

Detta blev i alla fall min fångst:


Två ögonskuggor från Lancôme Paris.

i färgerna...



804 Cupid Blue och 608 Strass Brownzer. 195:-/st på Kicks

Jag ogillar verkligen blå ögonskugga i normala fall och färgerna ser inte mycket ut för världen när man kollar på dom så här. Men fy fan vad snygga dom var när man testade dom. Kunde inte bestämma mig, utan var tvungen att köpa båda två.


Kommentarer
Postat av: M i z c a

Där ser man =)

2010-10-29 @ 18:41:59
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Birsen

lancome har bra ögonskuggor med bra pigment. Jag älskar deras skuggor. Dom är bättre än Diors tycker jag :)

2010-10-29 @ 20:58:37
URL: http://efesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0