Hmmm..

...skulle ha tränat imorse men efter att ha snoozat i en timme så skickade jag ett sms till Josse, som var lika trött hon. Så det blev ingen träning imorse. Vi ska ju simma i eftermiddag så vi kör stenhårt på det istället. Jag ska nog ta en powerwalk i den underbara solen innan dess också tror jag.

Imorgon börjar en ny kurs i skolan igen som heter "Kommunikation hos barn rmed flera funktionshinder och dysfagi hos barn". Det blir säkert intressant. Samtidigt ska jag läsa ytterligare en kurs som dom andra precis läst.

Jag valde att ta lite ledigt från skolan och istället satsa på omtentan pga allt som hänt hemma den senaste tiden. Kändes bäst så. I denna kurs kommer vi gå i skolan 1-2 dagar i veckan. Vi kommer även börja ha vår klinik (praktik) 1-2 dagar i veckan. Så jag borde hinna med allt så länge jag är hängiven och lägger upp en plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0