Duktiga, duktiga Linda.

Idag har jag gjort mina sex frågor till PBL-redovisningen imorgon. Känner mig duktig värre, trots att jag precis blev klar med det och trots att jag började först idag med det. Jag förstår inte varför jag börjat skjuta upp saker till sista minuten. Oh well... Jag ska nog få ordning på mig själv också snart förhoppningsvis.

Pratade med Josse idag för jag tänkte att det var lika bra att planera ett träningsschema för denna veckan så det inte blir några hopp i träningen. Såhär blir veckan:

Måndag: Powerwalk 40 min, 40 sit-ups.
Tisdag: Promenad 17.30
Onsdag: Gymma på morgonen 9.00
Torsdag: Gymma på morgonen 9.00
Fredag: Eventuellt simning 6.45-8.15
Lördag: Gymma 9.00
Söndag: Simning 14.30-15.40 (om inte min arm gör ont sedan vaccinationen)

Full fart med andra ord. Härligt! Men det är lika bra att strukturera upp ett schema istället för att ta dagen som den kommer. Extra bra är det att ha en träningskompis som man kan peppa/bli peppad av. Josse är nämligen världens morgontröttaste person så det kommer bli intressant att stå bredvid henne på bandet på mornarna. Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

tack, hehe jaa det gäller att ha en massa tur

2010-10-11 @ 22:17:06
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Ellis

Omg hade dött om de var mitt träningsschema!!

Jag kom på en liknelse idag som jag skrev till en blogg-vän.



Träning och jag - de som att tvinga mig äta bajs - will never happen! EVER!!!



HAHAHAHAHA!!!



SV: Hahaha BANANEN säger att JAG har rumpa, men inte rooooompa. Och han var fett ful, första dagen vi sågs så gled hans hand ned för min rygg och tog mig på röva... skit bra intryck NOT! hahaha!



Hmm.. En gemensam vän presenterade oss.. Tydligen har jag dissat båda har de båda konstranterat... Jag blev helt paff när dräknade dissar.. Jag stod där och lyssnade hur jaggivit diss efter diss.

Och så säger B till vännen H: Alltså fatta Ellis har dissat mig FYRA GÅNGER.

H säger: DUDE, Ellis dissar ALLA.

Jag ba: AH TACK FÖR STÖDET H!!!

H: Vadå!! TVÅ HÄR JU!

Jag blev helt paff och utbrast: JAHA ÄR DE RÄKNA DISSDAGEN IDAG ELLER?



hahahahaahha!!!



HAHAHAH RIVER IN THA RIVER - du är skadad hahaha

2010-10-11 @ 23:24:20
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv: haha jaa det vare nog :D! HIGH FIVE HAHAHA!



va tråkigt att ni hamna på dåligt hotell :/ har aldrig varit med om något liknande med möggel å skit :O :/ fick inte ni pengar tillbaka eller ngt?

2010-10-12 @ 00:20:50
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha, ja, det kan nog bli intressant >.< Aja, så länge jag inte somnar på bandet så är väl allt lugnt...

2010-10-12 @ 14:18:43
URL: http://moonchild.weebly.com
Postat av: Angelica

Jaa fan najs med barnprogram och barnfilmer ju :) Såg Emil i lönneberga för nån dag sen, såå härlig :)



Ah segt, men blir simning på torsdag :) Ska va där tidigt så det blir 60 min denna gång. Bra de. Dock så räknar inte jag utan bara simmar hehe =P Men 66 längder låter bra!



Hehe najs ju ändå, jag är 168 så ja behöver nog några fler cm haha =P



Jo gör det! Alltså sojamjölk är ju inte gott när man dricker det bara som det är liksom. Men i te, mums mums. Då äre najs =)För jag dricker bara de i tet, inte vanligt liksom håller med om att de e blää..



Oj då låter ju inte kul =( Hoppas du hittar något place snart! Är ju inte det lättaste.



Bra med träningsschema föresten =) Jag brukar också planera, med mig själv då för jag har ingen träningskompis.. men imorn är jag ledig så då ska jag prova på ett nytt pass med Zumba där man använder ett slags hantlar =) sen simning på torsdag. och sen får det bli promenader, ja de planerar jag väl inte utan de blir lite som de blir hehe

2010-10-12 @ 19:41:33
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0